Ik ben ontevreden

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij de Valeo Kliniek of over de manier waarop u bent benaderd. Wij horen het graag als u ontevreden bent en vragen u om uw ervaringen en klachten bij ons kenbaar te maken. Dit biedt ons de mogelijkheid om er iets aan te doen en om onze kwaliteit te verbeteren.

Een klacht bespreekt u het beste direct met de betrokken medewerker, arts of het hoofd van de afdeling. Er kan sprake zijn van een misverstand of wellicht hebben wij u iets niet goed uitgelegd. Een gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Samen met de betrokken persoon kunt u een eventueel misverstand bespreken en oplossen.

Lost dit uw probleem niet op? Of vindt u het prettiger om er met een ander over te spreken? Bel 085 - 13 02 174 of mail naar info@valeokliniek.nl

Privacy verklaring | Algemene voorwaarden Ontwerp: Inzpire | Webdevelopment: Haagen Web & App